Wij doen er alles aan om uw bezoek zo goed mogelijk te laten verlopen. Als u niet tevreden bent stellen wij het op prijs als u dit aan ons laat weten. De klachtenafhandeling gaat via Zorggroep Almere (Huisartsenpost) of het Flevoziekenhuis (Spoedeisende Hulp). Dit hangt af van waar op uw klacht betrekking op heeft.
Hoe dient u uw klacht in?
Via het digitale klachtenformulier.
Een brief sturen kan ook:
Flevoziekenhuis
T.a.v. Klachtenopvang Mijn InfoPunt
Antwoordnummer 1700
1300 WE ALMERE
Vermeld in uw brief duidelijk uw naam, adres, telefoonnummer en een korte beschrijving van wat er is gebeurd. Een postzegel is niet nodig.
Heeft u nog een vraag over het indienen van een klacht?
Neemt u dan contact op met MijnInfopunt: 036 – 86 89 016, op werkdagen van 09.00 – 17.00 uur.
NB wij zijn niet aansprakelijk voor diefstal, vermissing of beschadigingen van uw eigendommen.