Levensbedreigende situatie? Bel altijd 112

Laden

Laden

Levensbedreigende situatie? Bel altijd 112

Heeft u een klacht?

De medewerkers en huisartsen van Spoedpost Almere doen hun uiterste best om u zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. We nodigen u uit om dit (direct) te bespreken met de betreffende behandelaar, zodat deze met u het probleem kan proberen op te lossen.

De formele klachtenafhandeling gaat via Zorggroep Almere (Huisartsenpost) of het Flevoziekenhuis (Spoedeisende Hulp). Dit hangt af van waar uw klacht betrekking op heeft.

Voor de Spoedeisende Hulp van het Flevoziekenhuis belt u met 036-8689016 of u dient de klacht in via dit formulier.
Voor de Huisartsenpost dient u de klacht in via het klachtenbureau van Zorggroep Almere.

De laatste mogelijkheid is een klacht indienen bij de Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg. Ga daarvoor naar: www.skge.nl

Hoe dient u uw klacht in?

Via het digitale klachtenformulier.

Een brief sturen kan ook:

Flevoziekenhuis
T.a.v. Klachtenopvang Mijn InfoPunt
Antwoordnummer 1700
1300 WE ALMERE

Vermeld in uw brief duidelijk uw naam, adres, telefoonnummer en een korte beschrijving van wat er is gebeurd. Een postzegel is niet nodig.

Nadat uw klacht bij ons binnen is gekomen ontvangt u binnen een paar dagen een ontvangstbevestiging. Daarna nemen wij contact met u op of ontvangt u een reactie. Wij streven er naar uw klacht binnen 6 weken af te handelen.

NB wij zijn niet aansprakelijk voor diefstal, vermissing of beschadigingen van uw eigendommen.